Però el McDonalds se’l mengen
McDonald’s no és halal i no és problema per molts musulmans. Però a l’escola catalana que no hi falti o islamofòbia!
Ens diuen que el halal és imprescindible a les escoles catalanes perquè “els musulmans puguin menjar”. No tenir-ne seria com impedir-los el dret a l’educació i un atemptat a la llibertat religiosa. En canvi, podem veure musulmans al McDonald’s sense cap problema i no sempre consumint McFish o una amanida. I menys els nens.
Halal a les escoles és política
Les nostres autoritats van decidir que totes les escoles han d’oferir menú halal. Ho fan perquè els seus interlocutors musulmans els han dit que és imprescindible, que si no hi ha halal els nens no poden menjar.
Aquesta exigència satisfeta és política. Tothom sap que no els passarà res per menjar carn sacrificada amb estàndards de benestar animal. El pitjor que pot passar és que vagin a l’infern però si han decidit viure amb nosaltres és un perill que han d’assumir ells.
L’exigència halal a les escoles és una mostra més de la necessitat musulmana de fer-se veure, de marcar territori, de dir “ja som aquí i heu de canviar coses per nosaltres”. I no només canviem el que calgui si no que a més financem l’islam via certificats religiosos.
Han aconseguit que tots els nens mengin halal a l’escola. No només els que ho demanen: el halal és per tots i encareix el preu final per tothom. El caprici es paga
Però què diu l’islam?
La qüestió de la carn halal ha estat objecte de debat entre els erudits musulmans. La majoria dels estudiosos de les quatre escoles jurídiques sunnites consideren permès consumir “la carn dels cristians i dels jueus”, és a dir, la dels anomenats Gent del Llibre. Aquesta posició es fonamenta en un verset explícit de l’Alcorà:
“Avui us he permès totes les coses bones, i el menjar de la Gent del Llibre us és permès, i el vostre menjar els és permès.” (Alcorà 5:5)
En temps recents, el teòleg Yusuf al-Qaradawi (1926-2022) va defensar que els musulmans residents a Occident poden recórrer a la carn dels cristians quan no disposen d’opcions halal. Qaradawi no és un qualsevol: va ser un radical dels Germans Musulmans tan radical que no podia trepitjar França o als Estats Units. Pels musulmans de la Catalunya actual seria un heretge.
Tot i això, dins la doctrina majoritària es remarca que, quan existeix l’alternativa halal, el musulmà té l’obligació d’escollir-la; l’error seria preferir-ne una altra si la halal està disponible.
Les nostres autoritats no ho saben perquè no s’informen i perquè els musulmans amb els que tracten tenen altres plans que no tenen res a veure amb la integració. Als nostres polítics els han dit que sense halal no poden menjar i s’ho han cregut.
El gran negoci halal català
El pla dels musulmans (i dels seis còmplices polítics) va més enllà del halal a les escoles de Catalunya. Han aconseguit que la meitat de la carn sacrificada al nostre país es mati amb criteris religiosos. Han convertit Catalunya en una gran productora mundial i la Generalitat fent promoció. La nostra carn religiosa és un referent perquè segueix molt bé les normes de la xaria.
Però hi ha diversos problemes: estem finançant la religió, estem obrint la porta a un món halal/haram i ens estem petant tota la sensibilitat animal.
Cada carn sacrificada pel ritus halal inclou un certificat. A Catalunya i España hi ha mesquites i empreses vinculades a mesquites que emeten els certificats. Això vol dir que clergues musulmans auditen el procés i certifiquen que es fa correctament. I això es paga.
Quan algú paga un altre cobra i qui cobra sempre vol obrir nous mercats. Per això el halal s’exten a productes cosmètics, menjar de gats o neveres. Sí, la nevera halal existeix i la fabrica Sharp. I és que al final, qualsevol producte o servei pot ser halal o haram. Tard o d’hora ens trobarem per tot arreu a religiosos auditant empreses. I empreses que hauran d’acreditar-se per no perdre clients.
La sensibilitat animal és la tercera pota del problema. Ara resulta que no ens importa com sacrifiquem els animals. Doncs molt bé. Vam fer una llei i li vam introduir l’excepció religiosa. I l’excepció ara és el mètode per sacrificar més de la meitat dels animals a Catalunya. Més que una excepció és la norma i a ningú li importa.
Encara sort que a Catalunya som animalistes i per això vam prohibir els toros. Com algú des de fora s’ho miri pot arribar a concloure que només ho vam fer per putejar els espanyols. Quan hem vist que es pot fer negoci amb el patiment animal ens hi hem apuntat amb ganes. Ni tan sols ens hem plantejat introduir l’atordiment com proposava el líder de les comunitats islàmiques a Catalunya quan pensava que els ho prohibiriem.
I així, mentre fiquem l’islam a les escoles vía menjador, encarim el preu, segreguem els alumnes, financem la religió i fem negoci que ells van al McDonald’s sense por.
Més opinions
Els musulmans no son les sueques dels 70
Les dones tenen menys intel·ligència i més culpa
Coneix la sura 9 i prepara’t per morir
Irriti a un musulmà, parli de ciència àrab
La yihad lingüística (1): la “inclusió”
Dos crits Allah Akbar en un dia a Montpellier
El govern de Rússia acusa els líders musulmans de saltar-se 5 articles de la Constitució
Dos musulmans apallissen un conductor d’autobús a París perquè no parava on a ells els anava bé
Atac a una escultura de Jesús a Utrecht
Àustria descobreix un infiltrat dels Germans Musulmans als serveis secrets
Un diputat socialista de Suècia crea un partit islamista per lluitar contra “l’odi als musulmans”
Un alt càrrec de l’esquerra francesa deixa LFI per la infiltració dels Germans Musulmans
Una cooperativa d’habitatge de Girona rep un crèdit islàmic validat per un comité religiós
El govern de Suècia admet la presència de l’islam polític en institucions del país
Lleida “regala” un solar als musulmans per fer-hi una mesquita salafista
Apunyalar per defensar l’islam d’una ofensa no té conseqüencies al Regne Unit
Fan sonar la sura 2 de l’Alcorà al metro de París
Barcelona promou les finances islàmiques com a economia social, solidària i ètica