La propietària de Campofrío crea la marca Halal Mola per arribar al públic musulmà
Sigma Alimentos és un grup amb més de 100 marques d’alimentació. Incorpora una línia halal que ja ha començat a introduir-se al mercat espanyol.
Sigma Alimentos és un grup reconegut per tenir marques d’alimentació consolidades com Campofrío, Navidul o Revilla, que ja formen part del paisatge gastronòmic europeu. Ara, el grup llança una nova gamma especificament halal —Halal Mola— dirigida al creixent mercat musulmà. Aquesta nova proposta es presenta com una oferta certificada amb estàndards religiosos internacionals, inclosos embotits i la primera pizza refrigerada halal del mercat, segons ha detallat revistainforetail.com.
Amb 2,5 milions de musulmans residents, Espanya és un dels mercats europeus amb més potencial per a l’alimentació halal. En els darrers anys han crescut tant el consum com la distribució, i grans cadenes de supermercats han obert espais dedicats a aquest segment. L’aposta de Sigma Alimentos busca consolidar-se en aquest nínxol, que cada cop guanya més visibilitat i que ja mou milers de milions d’euros a escala global.
Una gamma halal sense precedents
La marca Halal Mola inclou productes carnis de pollastre i gall dindi en porcions individuals, formats familiars i tallades per a mostrador. Però la gran novetat és la pizza de pollastre barbacoa halal refrigerada, de 380 grams, que es presenta com el primer producte d’aquest tipus amb certificació.
La gamma, de moment, només té 10 productes però la idea de l’empresa és afegir-ne més. Els embotits són presentats com a lliures d’al·lèrgens i, en alguns casos, sense lactosa, un argument afegit per atraure consumidors amb requeriments dietètics especials.
On es pot trobar Halal Mola
La nova marca Halal Mola ja ha començat a introduir-se al mercat espanyol. Actualment es pot trobar en establiments especialitzats en productes halal i també a través de plataformes de compra online, on s’ofereixen embotits i la nova pizza de pollastre BBQ. Aquests primers punts de distribució permeten a Sigma començar a posicionar-se en un segment on la competència és encara limitada però en creixement constant.
L’estratègia de la companyia no s’atura aquí. Segons la informació publicada, la idea és que Halal Mola vagi arribant progressivament a més punts de venda i a les grans cadenes de supermercats, amb l’objectiu de consolidar-se com una marca de referència dins el mercat halal europeu. En paraules del mateix grup, el propòsit és que el consumidor pugui trobar aquests productes “en qualsevol lloc”, i que la marca arribi a tenir un abast global.
Més sobre Halal
Predicador alemany: “Un musulmà no pot treballar en un supermercat”
Musulmà a botiguer de Houston: “Tens 30 dies per deixar de vendre porc, alcohol i apostes”
El dia que TV3 va prohibir menjar porc a un musulmà i ell ni menjava halal
Més de 1500 hotels a Catalunya ja son halal. A 70 no hi ha alcohol
L’Aràbia Saudita presenta la IA Halal-GPT per evitar respostes massa occidentals
Algú cala foc a una estàtua de la Verge durant la missa a la basílica de Guingamp (França)
Un institut de Logroño prohibeix el hijab
Predicador alemany: “Un musulmà no pot treballar en un supermercat”
Imam de San Diego: “Cada malson d’una Europa musulmana es farà realitat”
Una policia dels Estats Units presenta un escut amb lletres en àrab
Musulmà a botiguer de Houston: “Tens 30 dies per deixar de vendre porc, alcohol i apostes”
Detingut a França un noi de 17 anys amb plans seriosos per matar no musulmans
Imam del Canadà veu els infidels propalestins a punt per acceptar l’islam
Múrcia fa com Madrid i també retira el pla d’ensenyament d’àrab i islam del Marroc
Les escoles públiques de Nova York sumen un festiu islàmic al calendari del curs 2025-2026
L’islam oficial de Rússia avala la prohibició dels anuncis “només per musulmans”
Opinions
El perquè de menjar porc
Els musulmans no son les sueques dels 70
El hijab es la nova esvàstica
Frase de la Setmana
Imatge de la Setmana