La propietària de Campofrío crea la marca Halal Mola per arribar al públic musulmà
Sigma Alimentos és un grup amb més de 100 marques d’alimentació. Incorpora una línia halal que ja ha començat a introduir-se al mercat espanyol.
Sigma Alimentos és un grup reconegut per tenir marques d’alimentació consolidades com Campofrío, Navidul o Revilla, que ja formen part del paisatge gastronòmic europeu. Ara, el grup llança una nova gamma especificament halal —Halal Mola— dirigida al creixent mercat musulmà. Aquesta nova proposta es presenta com una oferta certificada amb estàndards religiosos internacionals, inclosos embotits i la primera pizza refrigerada halal del mercat, segons ha detallat revistainforetail.com.
Amb 2,5 milions de musulmans residents, Espanya és un dels mercats europeus amb més potencial per a l’alimentació halal. En els darrers anys han crescut tant el consum com la distribució, i grans cadenes de supermercats han obert espais dedicats a aquest segment. L’aposta de Sigma Alimentos busca consolidar-se en aquest nínxol, que cada cop guanya més visibilitat i que ja mou milers de milions d’euros a escala global.
Una gamma halal sense precedents
La marca Halal Mola inclou productes carnis de pollastre i gall dindi en porcions individuals, formats familiars i tallades per a mostrador. Però la gran novetat és la pizza de pollastre barbacoa halal refrigerada, de 380 grams, que es presenta com el primer producte d’aquest tipus amb certificació.
La gamma, de moment, només té 10 productes però la idea de l’empresa és afegir-ne més. Els embotits són presentats com a lliures d’al·lèrgens i, en alguns casos, sense lactosa, un argument afegit per atraure consumidors amb requeriments dietètics especials.
On es pot trobar Halal Mola
La nova marca Halal Mola ja ha començat a introduir-se al mercat espanyol. Actualment es pot trobar en establiments especialitzats en productes halal i també a través de plataformes de compra online, on s’ofereixen embotits i la nova pizza de pollastre BBQ. Aquests primers punts de distribució permeten a Sigma començar a posicionar-se en un segment on la competència és encara limitada però en creixement constant.
L’estratègia de la companyia no s’atura aquí. Segons la informació publicada, la idea és que Halal Mola vagi arribant progressivament a més punts de venda i a les grans cadenes de supermercats, amb l’objectiu de consolidar-se com una marca de referència dins el mercat halal europeu. En paraules del mateix grup, el propòsit és que el consumidor pugui trobar aquests productes “en qualsevol lloc”, i que la marca arribi a tenir un abast global.
Més sobre Halal
Un restaurant halal de Lió practica la segregació de gènere amb una sala només per a dones
Lanzarote fa un curs de sacrifici halal per adaptar-se a les necessitats dels musulmans
L’islam permet menjar castanyes i moniatos cada dia!! Alhamdulillah!!
L’esquerra multicultural holandesa vol legalitzar les hipoteques islàmiques
Un restaurant halal de Lió practica la segregació de gènere amb una sala només per a dones
Funcionaris sense cafè al Canadà durant el Ramadà per respecte als musulmans
Líders musulmans de Rússia demanen prohibir el niqab i recomanen evitar les oracions al carrer
Expulsen un professor per dir a alumnes musulmans que “Gran Bretanya és un estat cristià”
Imam del congrés de l’islam català creu que “Albiol és de la ummah de Muhammad”
Influencer religiosa musulmana deixa Dinamarca perquè l’escola respecta la diversitat sexual
Enginyer de software i predicador de Chicago: “L’islam ha de substituir totes les religions”
Malestar creixent a Rússia pels musulmans que resen al carrer
Kazakhstan comença a multar les dones que portin burka o niqab
Ataquen dues vegades un pessebre de Perpinyà poques hores després d’instal·lar-lo
L’islam es presenta a les eleccions d’Estrasburg amb propostes com horaris per dones a les piscines
Gairebé la meitat de les dones musulmanes a França porten vel per protegir-se dels homes
Un ponent del Congrés de Joves Catalans Musulmans defensa la submissió sexual de la dona
















