La propietària de Campofrío crea la marca Halal Mola per arribar al públic musulmà
Sigma Alimentos és un grup amb més de 100 marques d’alimentació. Incorpora una línia halal que ja ha començat a introduir-se al mercat espanyol.
Sigma Alimentos és un grup reconegut per tenir marques d’alimentació consolidades com Campofrío, Navidul o Revilla, que ja formen part del paisatge gastronòmic europeu. Ara, el grup llança una nova gamma especificament halal —Halal Mola— dirigida al creixent mercat musulmà. Aquesta nova proposta es presenta com una oferta certificada amb estàndards religiosos internacionals, inclosos embotits i la primera pizza refrigerada halal del mercat, segons ha detallat revistainforetail.com.
Amb 2,5 milions de musulmans residents, Espanya és un dels mercats europeus amb més potencial per a l’alimentació halal. En els darrers anys han crescut tant el consum com la distribució, i grans cadenes de supermercats han obert espais dedicats a aquest segment. L’aposta de Sigma Alimentos busca consolidar-se en aquest nínxol, que cada cop guanya més visibilitat i que ja mou milers de milions d’euros a escala global.
Una gamma halal sense precedents
La marca Halal Mola inclou productes carnis de pollastre i gall dindi en porcions individuals, formats familiars i tallades per a mostrador. Però la gran novetat és la pizza de pollastre barbacoa halal refrigerada, de 380 grams, que es presenta com el primer producte d’aquest tipus amb certificació.
La gamma, de moment, només té 10 productes però la idea de l’empresa és afegir-ne més. Els embotits són presentats com a lliures d’al·lèrgens i, en alguns casos, sense lactosa, un argument afegit per atraure consumidors amb requeriments dietètics especials.
On es pot trobar Halal Mola
La nova marca Halal Mola ja ha començat a introduir-se al mercat espanyol. Actualment es pot trobar en establiments especialitzats en productes halal i també a través de plataformes de compra online, on s’ofereixen embotits i la nova pizza de pollastre BBQ. Aquests primers punts de distribució permeten a Sigma començar a posicionar-se en un segment on la competència és encara limitada però en creixement constant.
L’estratègia de la companyia no s’atura aquí. Segons la informació publicada, la idea és que Halal Mola vagi arribant progressivament a més punts de venda i a les grans cadenes de supermercats, amb l’objectiu de consolidar-se com una marca de referència dins el mercat halal europeu. En paraules del mateix grup, el propòsit és que el consumidor pugui trobar aquests productes “en qualsevol lloc”, i que la marca arribi a tenir un abast global.
Més sobre Halal
L’esquerra multicultural holandesa vol legalitzar les hipoteques islàmiques
El govern de Rússia acusa els líders musulmans de saltar-se 5 articles de la Constitució
Una cooperativa d’habitatge de Girona rep un crèdit islàmic validat per un comité religiós
Barcelona promou les finances islàmiques com a economia social, solidària i ètica
Miss Alemanya 2026 inclou noies amb hijab
Decapiten la Verge Maria i destrueixen una rèplica de la cova de Lourdes a França
Una assessora del govern del Canadà reclama sales d’oració musulmanes a les oficines federals
Destrueixen una estàtua de Jesús a l’església de Saint-Hilaire-du-Harcouët (França)
L’esquerra multicultural holandesa vol legalitzar les hipoteques islàmiques
Portugal fa història i prohibeix l’ús del burka i el niqab en espais públics
El 15% dels joves catalans són musulmans i el 75% ha nascut a l’estranger
“Si escolteu música us convertireu en micos i porcs”: l’imam que adoctrina nens a França
Roma ha caigut: El Vaticà habilita sala d’oració musulmana a la biblioteca
Dos crits Allah Akbar en un dia a Montpellier
El govern de Rússia acusa els líders musulmans de saltar-se 5 articles de la Constitució
















